Tails| LOG |2013

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je beweegt vanuit je knien, die horen vrijwel locked te staan tijdens een rdl. Ik heb ergens een filmpje in mijn log waar ik een rdl deed. Bij jou lijkt nu op een normale deadlift maar je leg hem niet dood op de grond en volgens mij zitten je heupen dan net wat te laag.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
      Je beweegt vanuit je knien, die horen vrijwel locked te staan tijdens een rdl. Ik heb ergens een filmpje in mijn log waar ik een rdl deed. Bij jou lijkt nu op een normale deadlift maar je leg hem niet dood op de grond en volgens mij zitten je heupen dan net wat te laag.
      Daar zal ik dan verbetering in brengen bedankt, maar kan dat ook resulteren in pijn in de onderrug ?

Comment

Bij de negatieve fase kan er mischien vrij veel druk komen op je onderrug, omdat je een normale deadlift uitvoert en bij de negatieve fase kletteren ze hem gewoon op de grond. Weet niet zeker of dat het probleem is, maar je kan kijken of je het alleen bij de negatieve fase hebt?

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
          Bij de negatieve fase kan er mischien vrij veel druk komen op je onderrug, omdat je een normale deadlift uitvoert en bij de negatieve fase kletteren ze hem gewoon op de grond. Weet niet zeker of dat het probleem is, maar je kan kijken of je het alleen bij de negatieve fase hebt?
          Zal dan mijn techniek aanpassen om te kijken of ik dan sneller herstel, anders ga ik misschien toch overwegen om 1x p/w dl te doen of misschien gewoon een lichter gewicht te pakken hoewel deze me opzich redelijk makkelijk vergaat.

Comment

Als het gewone spierpijn is die langer aanhoudt kan het je herstel zijn. Als het verder gaat dan dat en je hebt echte rugpijn heeft het misschien met techniek of iets anders te maken. Je DL moet je zoals gezegd aanpassen, want dit is geen RDL. Probeer die knieën maar heel lichtjes te buigen en voel de spanning op de hamstrings komen.
            Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
              Als het gewone spierpijn is die langer aanhoudt kan het je herstel zijn. Als het verder gaat dan dat en je hebt echte rugpijn heeft het misschien met techniek of iets anders te maken. Je DL moet je zoals gezegd aanpassen, want dit is geen RDL. Probeer die knieën maar heel lichtjes te buigen en voel de spanning op de hamstrings komen.
              Is mij verkeerd uitgelegd dan, zal hier voortaan op letten dus. Maar bij mij is het inderdaad iets dat langer aanhoudt en dat benadeeld mijn trainingen en progressie enorm.

Comment

denk als je hem goed uitvoert zal je ws minder herstel nodig zult hebben.

Conventional Deadlift vs. Romanian Deadlift - YouTube
                focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
                  denk als je hem goed uitvoert zal je ws minder herstel nodig zult hebben.
                  Niet om bijdehand te doen maar zij voert het zelf ook niet volledig goed uit ?

Comment

Originally posted by Tails View Post
                    Niet om bijdehand te doen maar zij voert het zelf ook niet volledig goed uit ?
                    volgens mij wel hoor, verwar niet de Romanian DL met de stiffed leg DL!
                    ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

uitvoering lijkt nergens op.... ze laat het gewicht niet eens op de grond rusten.

Comment

Dat moet ook niet en ook niet bij en stifflegged.

Comment

Dat moet ook niet en ook niet bij en stifflegged.
                          Maar gaat hier toch om een rdl niet een stifflegged ?

Comment

Ja, je ziet hem wel regelmatig uitgevoerd tot op de grond, maar dat is afhankelijk van jou lenigheid en of jij je onderrug wel recht kan houden. De bodem is jou max Range of Motion.

Check anders deze ff https://www.youtube.com/watch?v=XowK...e_gdata_player

Comment

Originally posted by Tails View Post
                              Maar gaat hier toch om een rdl niet een stifflegged ?
                              Nogmaals zijn reactie lezen. Er staat en...Die vrouw doet het goed.

Comment

Check anders deze ff
                                Vind die vid een stuk duidelijker, thx . Het komt door de diepte en snelheid waarom ik dacht dat ze t fout doet. Ik neem altijd meer tijd met m'n oefeningen. Zie wel duidelijk wat ik fout doe nu.
                                Last edited by Tails; 03-02-2013, 20:51.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X